niedziela, 9 stycznia 2022

GuideVision, europejska firma będąca jednym z czołowych partnerów platformy chmurowej ServiceNow, rusza na podbój polskiego i europejskiego rynku

 GuideVision: na drodze do stania się najlepszymi w Europie.

Kiedy rok temu firma GuideVision stała się częścią Infosys, transakcja o wartości niemal 40 milionów euro nie odbiła się dużym echem w branży. Dziś jednak jedno jest już jasne: to partnerstwo zdziałało cuda i otworzyło przed obiema firmami zupełnie nowe możliwości. Pozycja i rozpoznawalność GuideVision zarówno w Polsce, jak i pozostałych rynkach, z pewnością będą rosły.


Firma GuideVision, specjalizująca się w oferowaniu rozwiązań opartych o platformę chmurową ServiceNow, znajduje się w bardzo uprzywilejowanej pozycji. Obecnie w Europie jest tylko kilka przedsiębiorstw, które dysponują ekspertami z tak specjalistycznym doświadczeniem w dziedzinie digitalizacji procesów i usług w przedsiębiorstwie, szczególnie w zakresie tej platformy. Odkąd firma GuideVision stała się częścią Infosys, może ponadto wykorzystać połączone doświadczenie przy zawieraniu bardzo prestiżowych umów ze znaczącymi i wymagającymi klientami.

Przykładem tego jest umowa z niemieckim producentem luksusowych samochodów klasy premium, firmą Daimler, która jest jednocześnie jednym z największych projektów w historii Infosys. GuideVision jest odpowiedzialna za integrację globalnych usług IT Daimlera i ServiceNow oraz zastąpienie tą platformą niektórych przestarzałych systemów. Na rynku czeskim firma uczestniczyła np. w cyfrowej transformacji jednego z największych banków w kraju, ČSOB, gdzie ServiceNow stanowił podstawę funkcjonowania systemów IT. Innym projektem zasługującym na szczególną uwagę jest współpraca z firmą Foxway, wiodącym dostawcą rozwiązań optymalizujących wykorzystanie sprzętu IT w firmach. GuideVision zaprojektowało dedykowaną platformę XIMA, która odpowiadała na potrzebę maksymalnej elastyczności i możliwości konfiguracji, zarazem oferując wyjątkową wydajność. 

Korzystny sojusz

Obecnie wspólne projekty z Infosys stanowią około 25% możliwości firmy i odsetek ten stale rośnie. W ciągu roku od rozpoczęcia współpracy uruchomiono w sumie 17 projektów, a spośród szerokiego grona klientów, obie firmy wspólnie opiekują się dwunastoma z nich. Inne korzyści to włączenie produktu SnowMirror firmy GuideVision do pakietu usług ESM Café świadczonych przez Infosys. Dzięki temu rozwiązaniu liczba subskrypcji wzrosła o 20% w porównaniu rok do roku. To przykład na to, jak współpraca na partnerskich zasadach może być korzystna dla obu stron.

„Chcemy nadal dynamicznie się rozwijać. Naszym celem jest zdobycie do 2025 roku pozycji wiodącego partnera ServiceNow w Europie i ugruntowanie silnej pozycji GuideVision w zakresie usług w platformie Infosys. Jednocześnie naszą misją jest pomaganie firmom w upraszczaniu pracy i czynieniu jej przyjaźniejszą dla pracowników dzięki cyfryzacji, co stwarza firmom znaczną przewagę konkurencyjną" – wyjaśnia Piotr Lemańczyk, dyrektor zarządzający GuideVision Polska.

Firmowa rewolucja

Digitalizacja procesów firmowych i doświadczeń pracowników to dziś główne cele strategiczne wielu organizacji. Sposób, w jaki ludzie pracują w firmach, przechodzi obecnie rewolucyjne zmiany, co oznacza, że istnieje ogromny potencjał dalszego rozwoju systemu GuideVision. Dzięki ServiceNow firmy mogą przejść na inteligentne i zautomatyzowane zarządzanie pracą oraz stworzyć efektywniejsze i bardziej połączone ze sobą środowisko pracy.

Jak w rodzinie

Plany dalszego wzrostu są ściśle powiązane ze znacznymi inwestycjami w rozwój zawodowy pracowników GuideVision. Edukacja i rozwój zawodowy stanowią najwyższy priorytet. Dlatego też firma oferuje szereg programów edukacyjnych, które pomagają ludziom rozwijać swoją karierę w nowych kierunkach, w tym rozwijać umiejętności miękkie. Oczywiście w ofercie znajdują się również kursy techniczne skoncentrowane na ServiceNow i prowadzone przez najlepszych ekspertów. 

"Można tu znaleźć zróżnicowaną mieszankę ludzi, od niezwykle doświadczonych po młodych. Wszyscy uczą się od siebie nawzajem i działają jako zespół. Mimo że już od ponad roku jesteśmy częścią międzynarodowej firmy realizując projekty w dużej skali, dla bardzo wymagających klientów, to wciąż utrzymujemy bardzo rodzinną atmosferę. Nikt nie jest tu anonimowy, co w połączeniu ze zwinnym podejściem jest naszą przewagą nad dużymi korporacjami" – dodaje Lemańczyk. 

O GuideVision — ServiceNow Elite Partner 

Założona w 2014 roku przez Norberta Nagy'ego i Pavla Müllera, współzałożycieli portalu Hit-Hit, spółka GuideVision, od 2020 r. wchodząca w skład Infosys, posiada oddziały w Pradze, Warszawie, Budapeszcie, Helsinkach, Monachium, Londynie oraz Sztokholmie i zatrudnia łącznie 290 pracowników. Średnia ocena klientów GuideVision to 4,9 na 5.

Źródło informacji: GuideVision

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

GuideVision, europejska firma będąca jednym z czołowych partnerów platformy chmurowej ServiceNow, rusza na podbój polskiego i europejskiego rynku

  GuideVision: na drodze do stania się najlepszymi w Europie. Kiedy rok temu firma GuideVision stała się częścią Infosys, transakcja o warto...